jeudi 21 août 2014

~ Sun,Sea & Vacation ~

Les vacances ne sont pas encore terminées et il me reste encore quelques jours. Tout comme l'été dernier je vais me faire une petite escale à Nice avant de reprendre le travail histoire de prendre une bonne dose de soleil. Les prochaines vacances seront en décembre pour Noël et j'espere pouvoir aller à Londres comme je voulais faire pendant mes vacances cet été. Je prépare aussi mon voyage pour la Corée du Sud où j'irais logiquement l'année prochaine.






The holidays are not over yet and I still have a few days. Like last summer I'm going to get a stop in Nice before returning to work. The next holiday will be in December for Christmas and I hope to go to London as I wanted to do while on vacation this summer. I am also preparing my trip to South Korea where I would logically next year.

Thank you for reading!! Hugs & Xoxo

2 commentaires:

  1. I hope the incredibly passes on vacation, is the best time all year ^^ I love the Christmas season !! Thank you so much for your nice comment on my blog C: I subscribe to yours not to miss any post. I loved

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much for your comment :)
      You're right Christmas is a lovely season !!

      Xoxo & Hugs

      Supprimer