jeudi 5 décembre 2013

~Christmas picture #1~



En cette période de Noël j'ai envie de partager avec vous des photos qui évoquent ce moment magique de l'année. J'aime ces lumières qui font de Noël un voyage qui nous fait transporter le temps d'un moment.
J'ai donc fait une petite sélection de photos que J'aime beaucoup, cela donne des idées géniales!!
Il y aura plusieurs parties tout le long du mois de décembre.
J'espère que ces photos vont vous plaire.

Et vous qu'est ce que vous aimez pendant cette période de Noël?

In this Christmas season I want to share with you some pictures that evoke a magical time of year. I love these Christmas lights  that makes us travel a while.
So I made a small selection of pictures that I really like, it gives great ideas!
There will be several parts throughout the month of December.
I hope these photos will please you.

You and what you like during this Christmas season?











Xoxo


2 commentaires:

  1. lovely christmas lights! This is my fav season!

    xo xo xo

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Yes I'm so agree with you!! It's a really good season!!

      Xoxo

      Supprimer