samedi 9 novembre 2013

OPI ~Diva of Genova~


Le mois dernier dans cet article je parlais de deux vernis OPI que dont j'avais fait l'acquisition. Je vous montre aujourd'hui le premier, qui se nomme Diva of Genova. Ce vernis fait parti de la collection Swiss qui est sorti en automne de l'année 2010. J'ai craqué pour sa couleur framboise aux reflets métalliques dorés.
Qu'en pensez vous?

Last month in this update I talked about two OPI nail polishes that I bought. I show you today the first, which is called Diva of Genova. This nail polish is part of the Swiss collection which was released in fall of 2010. I fell for her raspberry color with golden metallic highlights.What do you think about this OPI



6 commentaires:

  1. Il est canon lui aussi! Et encore une couleur parfaite pour cet automne!

    K. xoxo ♥

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci pour ton message ma belle!
      Oui pour l'automne c'est une superbe couleur, je pense que je vais pas mal l'utiliser!!

      Xoxo

      Supprimer
  2. Whoa it looks so cool! It would totally fit to elegant long dress
    worn on sumptuos dance! Love it♥

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hehe Thank you my dear for this comment!! Yes it's an elegant color! <3

      Xoxo

      Supprimer
  3. You're welcome! <3
    Just noticed that you already are following me for quite some time and I didn't follow you back yet. q__q I'm so bad, I'm sorry. Haha. ^^"

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Don't worry that's good!! Thank you for your comment!!

      Xoxo

      Supprimer