dimanche 27 octobre 2013

Liz Lisa ~ 2013 winter collection~


Dans mon article précèdent je faisais allusion a un pull que j'avais vu sur le stand de Liz Lisa lors du TCK. Je ne l'avais pas acheté car j'avais explosé mon budget sur des marques qui sont plus dans mon style.(le détails de mes achats lors de cet évènement arrive bientôt) et même si je ne porte pas vraiment de vêtements dans le style de Liz Lisa je voulais quand même vous présenter la collection hiver a travers le magazine Liz Lisa Kawaii que vous pouvez trouver sur leur Site Officiel. Je trouve cette collection très mignonne comme toujours chez Liz Lisa (en même temps c'est le but). Comme vous pouvez le voir beaucoup de tons pastels, de froufrou et d'accessoires tous aussi mignons les uns que les autres.
Vous aimez cette collection?


In my previous update I was referring to a sweater that I'd seen on the stand of Liz Lisa during the TCK. I didn't buy because I blew my budget on brands that are more in my style. (The details of my purchases during this event coming soon) and even though I isn't really in the style of Liz Lisa cloths. I wanted to introduce the winter collection through the magazine Liz Lisa Kawaii you can find it on their Official Website. I find this very cute collection as always with Liz Lisa (at the same time it's the goal). As you can see lots of pastel shades, soft ruffles and accessories all as cute as each other.
What do you think about this collection?








Thank you for reading!
Xoxo

4 commentaires:

  1. I think it's very cute and elegant~ Nothing new to be honest :)
    You can see that it's Liz Lisa collection right away~ But even
    though I still like it very much ♥

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Yes I'm agree it's in the same style that before nothing new but it's so so pretty :)
      <3<3

      Xoxo

      Supprimer
  2. I love the new collection of Liz lisa.
    is super cute.

    RépondreSupprimer