jeudi 26 septembre 2013

Paris Bus Tour


Il y a beaucoup de belles choses a voir a Paris, on a tous envie de tout voir et en general nous n'avons jamais le temps 
Cet article est la suite de mon voyage a Paris le mois dernier et comme j'etais avec des amis americains, j'ai voulu prendre le bus Open Tour qui fait le tour des capitales dans le monde entier dont Paris. 
J'avais testé le concept a Rome il y a un an et demi et c'etait plutôt pas mal.
Alors pour le coup j'ai pu faire des photos sympatiques. Je vous montre donc ces photos des coins connus de Paris dans cet article.

In Paris you have a lots of things to see, everyone want to see everything, but every time  we don't have enough time.This update is  the continuation if my Trip in Paris last month. I was with some friends of mine from United States and I'd like to try  the Open tour bus. You have this type  of bus in all capitals around the world.
One year and a half, I tried this concept in Rome  and it was so fun.
This time I took some pictures, I'm gonna show you them in this update. They are from some famous places of Paris.


La Tour Eiffel

L'Arc de Triomphe
Les Invalides, l'Opera & le Moulin Rouge





Xoxo

4 commentaires:

  1. It is a good option, the bus tour to know the whole city

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Yes when it's a huge city it's really easier to take a bus tour!!
      Thank you for your comment!

      Xoxo

      Supprimer