mercredi 26 septembre 2012

Paris ~Here we go 1~

 Hello Girls!!


J'adore Paris et même si je connais bien la ville, j'arrive toujours a trouver des lieux magnifiques, lors de ce voyage dans la capitale pour l'anniversaire de ma soeur j'ai découvert un lieux.
Qu'est je decouvert?? le joli carrousel du Louvre que je ne connaissais pas.
J'ai adorée cette petite galerie, avec des magasins tels que Apple store, Ladurée, Lancel...


I love Paris and even if I know really good this city, everytime I find some  wonderful new places. During this trip for my sister's birthday I discovered one place.

what I discovered ?? The beautiful Carrousel du Louvre that I didn't know.

I loved this little gallery, with some stores like Apple, Ladurée, Lancel...








J'ai reservé un hotel proche de la place de la nation, et c'etait plutôt bien.
J'ai prit quelques photos de ce dernier!
_______________________________________________________

I booked the hotel so close to the place de la Nation, and it was good.
I took some pictures on it!













Thank you for reading!!
Have a great day !!


Xoxo


Soon.....!                                                                                                                                                
My Summer Sale part 3 (Clothes)
My favorite nail polishes for summer
Soleil Tan by Chanel Review
Paris, Here we go 2 !!



28 commentaires:

  1. ah beautiful!
    i'd like to visit paris at least once in my life.
    i will make sure to ask you when i do! :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I hope that one day you'll go to Paris ^^
      Thank you for your comment!!

      Xoxo

      Supprimer
  2. coucou la belle, ecoute si t'es encore a paris, moi je taff a l'institut du monde arabe (metro jussieu ligne7), en faite en accès libre (gratuit i mean), on a une terrasse qui donne sur une vue panoramique de paris (a la fois notre dame, sacré coeur) et en plus on a un café qui sert des super bons thé a la menthe (donc si pour des photos ect ca pourrait tinteresser), voili voilou
    bises

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Whaaa!! Super merci!! Malheureusement je ne suis plus a Paris. Mais c'est tres gentil a toi^^

      Bisous

      Supprimer
  3. Which hotel did you book? Looks so nice inside.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I didn't remember the name sorry >_<
      Thank you for your comment!! <3

      Supprimer
  4. Great pictures.
    Come and visit my Blog:)

    http://fashioncupcake-sinchen.blogspot.de/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Sina, I'm gona go to see your blog too !!
      Xoxo

      Supprimer
  5. very pics,
    hugs

    www.vinciaxs.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  6. nice blog ^^ loves it))

    follow me and I will follow you)
    http://amenfashion-christy.blogspot.cz/

    xoxo Christy

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi Christy!
      Thank you for your comment, I'm gonna see your blog !!

      Xoxo <3

      Supprimer
  7. paris is really wonderful i am glad you had a great time. i was there a few summers ago and would really like to go back. they have some wonderful museums and of course cafes.

    xx rae
    http://www.loveforschoolgirl.net/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Rae, hahaha I'm glad you enjoyed your trip !! Xoxo

      Supprimer
  8. Great blog my friend, congratulations from:
    http://leyendas-de-oriente.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  9. coucou je decouvre ton blog et j'adore . superbe photos

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci Kimi !!

      Merci pour ton comentaire ^^
      Gros bisous

      Xoxo

      Supprimer
  10. J´adores les photos! ;)
    Hi, how are you?
    great pics. I love Paris!
    Kisses, Bisous!

    RépondreSupprimer
  11. Nice post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes. Thank's! Kisses :X

    RépondreSupprimer