mardi 7 août 2012

Summer Sales ~part n*2 make-up~



Hi Gals!!

How are you doing??


I'm going back with my second part about the summer sales, I bought some beauty stuff and a ot of make-up.Like you know me, I went to Sephora and I found some beautiful product from Urban Decay,Cargo, Black Up, Yves Saint Laurent...

I'm in Love with one compact powder from Lancôme that I found, Lucky me!

Comment allez vous les filles?


Je suis de retour aujourd'hui avec la seconde partie de mes soldes d'ete et bien sûre puisque vous commencez a me connaître je suis allé chez Sephora pour trouver quelques bonnes affaires. J'ai acheté quelques produits de beauté et beaucoup de maquillage. J'ai trouvé des produits de chez Urban Decay, Cargo,Black Up, Yves Saint Laurent...



Je suis dingue d'une poudre conpacte de chez Lancôme que j'ai trouvé, sur le coup j'ai eu de la chance!





OPI designer series in Illuminate,Extravagance & Reflection

OPI Pirates of the Caribbean Pack with Skull & glossbones, Planks a lot, Sparrow me the drama & Stranger Tides 

OPI in Mermaid's Tears & Planks a lot


 ♥ Make Up For Ever Rouge artist Natural BOHEME

 ♥ Urban Decay Lip Therapy  in Failbait & Stung

 ♥ Cargo's Gloss in Fresno 

 ♥ Clinique's face powder 

 ♥ Black Up Limited edition Palette

 ♥ Yves Saint Laurant Voile de blush N* 2
 ♥ Urban Decay Stardust in VOID


 ♥ Lancôme Illuminating smooth powder

Shiseido Dual Balancing Foundation


 Gap's perfume, Sephora's Body Scrubs & body butter.



Thank you for reading!!
See you soon!!
Kisses & hugs <3

Soon.....!                                                                                                                  
My Last Purchases
My Summer Sale part 3 (clothes)
My favorite nail polishes for summer
Soleil Tan by Chanel Review

4 commentaires:

  1. J'adore ces vernis O.P.I, je suis blazée de ne pas pouvoir en mettre. Tu investies toujours dans de bon produits <3. J'ai hâte que tu lances ta chaine Youtube ma belle !

    Gros Bisous.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci pour ton comms ma belle!!
      Tu ne peux pas en mettre??(a cause du boulot) Ben ecoute j'investi dans ce que je pense être bon pour moi, je prefere la qualité car on s'y retrouve toujours ^^
      KISSSS!!!<3

      Supprimer
  2. The lancôme powder looks super pretty! I would be afraid to put it on my face hihi

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hihihi It's the same problem for me, I'm afraid!!! ^^

      Supprimer