mardi 7 août 2012

Summer Sales ~part n* 1 Accessories~

Hi girls!!



Sorry girls!! it's been such a long time since I wrote an update, I will get better at updating!!

I did a lot of things and I didn't have time to write a short update for the blog!


Today it's a little update to show you what I found during the summer sales in France! I found some accessories and I'm gonna show you some pictures about them.

Desolée les filles!! Ça fait un bail que je n'avais pas écris une update, Je serais une meilleure avec les update!!
J'ai fait pas mal de chose ces temps ci et je n'avais pa svraiment le temps pour écrire un petit article pour le blog!

Aujourd'hui c'est une petite update pour vous montrez ce que j'ai trouvé pendant les soldes d'ete!J'ai trouvé quelques accessoires et je vais vous montrer ça en images !!

 ♥Un collier de chez ZARA 5€ au lieu 17€


♥Lunettes ZARA 5€ au lieu de 25€

 ♥Broche ZARA 3€ au lieu de 15€

♥Une broche ZARA 3€ au lieu de 10€



ZARA m'a tué cette année je n'ai acheté que des vetements et accessoires la bas.





ZARA killed me this year, I bought a lot of accessories and clothes over there.



Thank you for reading!!

kisses & hugs!!



Soon.....!                                                                                                             
My Last Purchases
My Summer Sale part 2 (Make-up)
My favorite nail polishes for summer
Soleil Tan by Chanel Review






2 commentaires: