jeudi 14 juin 2012

My last Purchases


Hi girls !!
Comment  allez vous??
J'espere que tout va bien pour vous!

Ça fait un moment , desolée j'etais occupée par pas mal de choses.
Une petite update pour vous montrer mes derniers achats, J'ai acheté quelques petites choses chez  Zara.

J'aime beaucoup Zara et j'ai trouvé pas mal de vêtements et accessoires tres jolis.

En ce moment je cherche des vêtements de couleurs pour cette été et bingo j'ai trouvé mon bonheur. J'etais tres contente d'ailleurs ^^.
Je suis tombé amoureuse d'une veste rose, une adorable jupe et un magnifique sac!

How are you doing ??
I hope that you're OK!!

It's been a long time, sorry I was so busy and I did a lot of things.
This little update to show you my last purchases, I bought some stuff at Zara's store.

I love Zara so much and I found a lot of beautiful clothes or accessories !

This time I wanted some clothes with a lot of colors for this summer and I found some stuff!! I was so Happy ^^.
I fell in love with a Pink jacket, an adorable skirt and a beautiful clutch bag!

  Jersey Jacket  in Pink 49,95€
You're gonna see better with some pictures from the official website.



♥ printed Sarong skirt 27,95€ 


♥ Tricolour Clutch bag 





I also bought some beauty products that I wanted! I wanted a coral lipstick and I found a wonderful
lipstick by Yves Saint Laurent.This lipstick is amazing and very pigmented! I'm gonna do a review about     this product with swatches...

J'ai aussi acheté quelques produits de beauté que je voulais! D'ailleurs je voulais un RAL corail et j'ai trouvé un merveilleux RAL chez Yves Saint Laurent. Ce RAL et genial et vraiment pigmenté! Je vous ferais une review la dessus avec swatch...



I bought a shower gel by Le petit Marseillais, he is amazing and after every shower I have my skin so soft!!If you can try this product I recommend it!


J'ai acheté un gel douche merveilleux a l'huile d'argen et a la fleur d'oranger qui est une pure merveille de chez  Le petit Marseillais. Si vous voulez le tester je vous le recommande!


 And I bought a polish remover from Sephora and I bought a new product for my hair. I didn't try it yet but some friends of mine told me that is a good product!!

Et j'ai acheté également un dissolvant de chez Sephora et aussi un nouveau produit pour mes cheveux. Je ne l'ai pas encore testé mais des amies a moi m'ont dit que c'etait un tres bon produit, j'attends de voir!!



Voili voilou pour ces derniers achats, j'ai quelques autres petites choses a vous montrer mais ça sera pour une prochaine fois!!

Thank you for reading !!
Kisses & hugs 






24 commentaires:

  1. Hey, I just found your blog!! :)
    Absolutely a great post!!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi thank you for your comment!!
      I'm gonna go see your blog ^^
      See you soon!!
      Kisses & hugs

      Supprimer
  2. awesome blazer :)

    http://emmabrwn.blogspot.de/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Emma for this comment!!
      I hope to see you soon ^^
      Kisses!!

      Supprimer
  3. The clutch is soooo cute <3
    I love zara too ;)
    Followed!
    Maybe you'll have time to visite my little blog :)

    http://xxbelleza.blogspot.de/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi Belleza!! Thank you for your comment!!
      You love Zara too?? That's great!
      Sûre I'm gonna see your blog ^^

      See you soon
      XOXO

      Supprimer
  4. Great purchases ! You can see in my blog I am a Zara lover too =), I wanted the same skirt you bought but I didn't like it when I tried it on...it's wonderful, the print is fantastic, so is the blazer and the clutch is adorable ! Plus you know, that YSL lipstick is one of my fave ever, it's so creamy and what a wonderful shade ! Kisses
    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi!! Thank you for your comment!
      I'm agree with you this skirt is special and I love the print it's so fresh for summer!!
      Kisses !!

      Supprimer
  5. wow! i love pink jacket and lipstick! sooo cute!
    kiss dear

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Ariana!!
      I hope to see you soon ^^
      Kisses

      Supprimer
  6. Really love that skirt, the print is so beautiful xx

    http://talesfromthedressingupbox.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi Suzanne,
      Thank you for your comms, I hope to see you soon!
      Kisses

      Supprimer
  7. i've got the same jacket from zara and i'm sooooo in love with it! I could wear it every day , the colour is so amazing !
    lovely blog !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Wha you have the same Jacket that's nice, I'm so in love with my jacket too^^
      Thank you for your comment
      Xoxo

      Supprimer
  8. YSL lipstick! I always wanted to buy their lippies but I can never get myself to buy it because of the price tag... and I prefer buying clothes more. ^ ^;

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi Sia, Thank you for your comment!!

      Yes I'm agree it's a little bite expensive, but YSL is a luxury brand!
      Xoxo

      Supprimer
  9. OMG I looove that blazer (I have the same one, but in black), the color is amazing & also the clutch, those are my favorites *___* And I also love your blog! Would you maybe like to follow each other if you like mine?

    Greetings from Berlin,
    Petush ♥ [http://petushs.blogspot.com || http://facebook.com/petushs]

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi girl!!
      I love your blog and I'm gonna follow you ^^
      Thank you for the comment!
      Xoxo

      Supprimer
  10. You have such a cute blog! <3

    From Finland, with ♥,
    curiousnoora.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  11. Réponses
    1. Merci!!! Desolée de ne repondre que maintenant!!

      Supprimer
  12. J'aime ton blog!! :)
    Tres heureuse de le découvrir parce que vous bloggé en française et je peux pratiquer mon française en lisant, et aussi parce que cette blog est très cool!

    www.elaine-ashire.com

    COme by say hi if you can;)
    Just became a new follower of your blog, hope you can support me too!

    Bisoux, Elaine

    RépondreSupprimer