jeudi 12 avril 2012

Revlon Haul ~Last Nail Art~


Today I'm gonna show you some Revlon's products I bought 1 month ago.

Some stuff was in sale and I wanted to try this Brand, I discovered it in USA but I never bought it!(I don't know why)
I wanted to try liquid foundation and I took the Revlon Color Stay in Sand Beige.( I gonna do a review about it cause he is so good)
I also bought 2 nail polishes in Tropical Temptation (a beautiful pink coral) & Totally Toffee (a perfect brown) and 2 Lipsticks Super Lustrous number 415 ( Pink in the Afternoon) & 353 (Cappuccino).


Aujourd'hui je viens vous montrer les produits Revlon que j'ai acheté il y a un mois.

Quelques produits etaient en solde et je voulais essayer cette marque, Je l'ai decouverte aux USA mais je n'ai jamais acheté !( je ne sais pas pourquoi)
Je voulais essayer les fond de teint et j'ai donc pris le Revlon Color Stay in Sand Beige.(Je ferais une revue dessus car il est vraiment bien)

J'ai aussi acheté 2 vernis, un joli rose corail le Tropical Temptation et un marron parfait le Totally Toffee ainsi que 2 RAL Super Lustrous le numero 415 (pink in the Afternoon) et le numero 353 (Cappuccino).

♥Revlon Color Stay 180 Sand Beige



♥Revlon N*093 Tropical Temptation

♥Revlon N*034 Totally Toffee

♥Revlon Super Lustrous N*415 Pink in the Afternoon


♥Revlon Super Lustrous  N*353 Cappuccino
Unfortunately I drove on it with my car >_< ( I don't know  how I did it)






I made a new Nail Art 2 weeks ago and I wanted to show you.
J'ai fait un nouveau nail art il y a 2 semaines et je voulais vous le montrer.




Thank you everyone for your comments and thank you for following me!
Thank you for reading!!
Xoxo

22 commentaires:

  1. I love your nail shape! It's really elegant and long~ I have short and stubby nails ;_; So jealous of you :P
    J'adore ton nouveau nail art! ^^ C'est tres elegant~

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much Lizzie!<3
      Merci beaucoup, j'aime beaucoup ton français!! Xoxo

      Supprimer
  2. J'aime beaucoup la couleur de ton rouge à lèvre cappucino, c'est une jolie couleur ! Ton nail art est sublime O_o je veux le même *ç*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci beaucoup Rei, c'est gentil !! Je pense que tu pourais trouver un peu la même chose dans des faux ongles deja tout pret!!

      Xoxo

      Supprimer
  3. colour stay is amazing
    www.whokilledlola.blogpot.co.uk
    x

    RépondreSupprimer
  4. j'adore ton nail art il est vraiment super jolie!

    RépondreSupprimer
  5. oh my my ! i love the "tropical temptation" color! i need to get that when i go shopping! i just love love love the bright color!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I love this color too, for summer is so great!! Xoxo

      Supprimer
  6. Je ne connaissais pas du tout Revlon. (Honte sur moi ?) Le packaging me fait penser un peu à Chanel... (Oui rien à voir)

    J'adore ton nail art <3, je suis fan. C'est élégant et pas trop chargé, je veux la même chose !! ><

    Gros Bisous <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci ma belle pour le compliment,tes comms me font toujours plaisir ^^
      Revlon je te conseil vraiment cette marque, tu peux la trouver dans les monoprix !!

      Xoxo

      Supprimer
  7. colorstay foundation and their nail enamel are my favorites, too!
    the lipstick color looks lovely on you. ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Lena for your comment ^^
      I love the Colorstay foundation too because he is easy to used.I used it when I don't have so much time to do my make-up.Xoxo

      Supprimer
  8. Beautiful nails and lovely polish colors! You have such a nice blog, would you like to follow each other?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Laura, I'm following you right now !!

      Supprimer