jeudi 1 mars 2012

OPI ~Not Like The Movies~

Hi girls!

Je suis la aujourd'hui pour vous montrer le dernier petit Vernis OPI que j'ai acheté. Il vient s'ajouter a ma petite collection. Son nom est Not Like The Movies de la collection OPI de Katy Perry.
Cette couleur est magnifique une sorte de vernis chromé, metalisé avec des reflets violets, verts et argentés.
Il reste mon vernis preferé de la collection de Katy Perry.


I'm here today to show you the last OPI nail polish that I bought. His name is Not Like The Movies from the OPI Katy Perry collection.
It's a duo chrome metallic polish that flashes purple, green and silver. It's my favorite nail polish from the Katy Perry collection.








Thank you for reading!
See you soon!
Xoxo






48 commentaires:

  1. Lovely nailpolish color!*O^So glam!

    RépondreSupprimer
  2. Réponses
    1. Yes, OPI nail polishes are wonderful !
      Btw,I love your blog! Xoxo

      Supprimer
  3. Love that colour! Amazing blog :) xoxo *

    RépondreSupprimer
  4. Hola estoy dandome a conocer: http://dress-toexpress.blogspot.com. Espero cruzarte por alli, un beso grande.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hola, Gracias!
      Me gusta tu blog y yo estoy un miembro ahora.

      Espero verte pronto aqui!

      Besos!

      Supprimer
  5. Great blog! I'm a new follower =)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much! I love your blog too and I'm following you right now! Xoxo

      Supprimer
  6. I like your blog and follow you now (google friend connect). Hope you follow back :)

    greetings
    http://www.styleundsein.de

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I'm following you with pleasure. Thank you so much !!

      Xoxo

      Supprimer
  7. Lovely blog! New follower :D

    http://petitemini.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  8. Love silver that silver glitter nail polish dear!!! Excuse my delay in answering you! And thanks for your lovely comment! Now, follow you by GFC too!!!
    *I just release a new image on my Facebook Official Page, hope you “like it” and drink a sip of ABSOstyle with me: join my day to day!!!

    KISSES!
    Estefanía J. ABSOstyle
    Bloglovin’ * Facebook * Twitter / LOOKBOOK * CHICISIMO

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Don't worry about your answer! Thank you so much for following my blog too!! I following your facebook official page !! thanks for your comment! Xoxo!

      Supprimer
  9. WOAW tu as des ongles super longs :o ! J'aime beaucoup la couleur :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci!Oui vrai que je m'en occupe pas vraiment du coup ils sont longs! Xoxo

      Supprimer
  10. I loved your blog so much that I nominated you for the Versatile Blogger Award! Check out the details on my blog. Congratulations! <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much, I'm gonna see your blog right now!!
      Xoxo

      Supprimer
  11. Cela fait un bon moment que je voulais essayer le marque O.P.I !
    J'en entends toujours de bonnes remarques ! Bon se sera mon prochain achat nail *o*

    RépondreSupprimer
  12. I follow your blog, I find really interesting!!nice nails kisses
    http://styleencolores.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  13. i love that nail polish.. have the same and right now it is my fav!!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I'm agree with you!! Thanks for your comment!! Xoxo

      Supprimer
  14. Il est vraiment beau
    Je ne savais pas qu il était sorti mais je le trouve magnifique

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Je pense que tu peux encore le trouver dans certains Sephora ^^

      Supprimer
  15. Hi :o)! So lovely blog. Nail color looks great. So cosmic ;o)!!! Xoxo V.V.

    RépondreSupprimer
  16. OH mais comment tu fait pour avoir de si longs ongles :o ><"

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ben en fait mes ongles sont tres durs, du coup ils ne se cassent pas trop. Par contre quand ils cassent ça fait bien mal.^^

      Supprimer
    2. C'est vrai que j'ai de la chance sur ce coup la!

      Supprimer
  17. Love this color! So chic! I will have to try it!

    :)
    xx

    http://daydreamfrenzy.blogspot.com/
    http://daydreamfrenzy.blogspot.com/
    http://daydreamfrenzy.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I'm agree this color is so chic, and you can used it every time ( summer, winter..)!Xoxo

      Supprimer
  18. il est vraiment canon ce vernis !

    http://saraelie.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. J'avoue qu'il est vraiment beau! Xoxo ^^

      Supprimer
  19. Il est trop spécial xD Mais original , ça fait bizarre de voir des effets verts en faite sur une telle couleur métallique. Mais il reste cependant beau :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oui c'est ce qui m'a plus dans ce vernis, ses couleurs !!xoxo

      Supprimer
  20. me gusto mucho tu blog!!!! :D Muy bonito te espero por el mio :D Saluditos! te sigo ;)

    http://shinibiworld.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Muchas Gracias, ahora yo estoy un miembro de tu blog!
      Xoxo

      Supprimer
  21. Your blog is beautiful. Loved the whole desing worked in "louis viton."

    hikikah.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  22. Me encanto tu blog!!! :D Te espero por el mio te sigo!!! Saluds!!!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Muchas Gracias, Te sigo tambien !! Besos

      Supprimer