vendredi 23 mars 2012

Haul From Italy

Hello girls!

How are you doing?
Comment allez vous??

Cette petite update pour vous montrer les choses que j'ai acheté pendant mon voyage a Rome.
Je sais que je suis en retard mais je n'avais pas vraiment le temps de le faire avant aujourd'hui!

Je n'ai pas acheté beaucoup de choses mais je suis allé chez KIKO & Zara et j'ai acheté 2 ou 3 petites choses que je voulais.

Premierement, j'ai trouvé chez KIKO, quelques trucs de la collection Chic Chalet. Je voulais essayer une poudre visage de chez KIKO et j'ai acheté la Silky Touch dans la teinte 100 Almond Translucency. J'ai beaucoup cette poudre, elle est tres glowy.

This Update to show you, the stuff  I bought during my trip to Rome.
I know I'm late but I didn't have a time before today!

I didn't buy a lot of things but I went to a KIKO & Zara stores and I bought 2 or 3 little things that I wanted.

Firstly I found at Kiko store, some stuff from the Chic Chalet collection. I wanted to try a face powder from KIKO and I bought a Silky Touch powder in 100 Almond Translucency. I love this powder, it's so glowy. I'm gonna use it this summer!



J'ai aussi acheté le blush N* 4 dans la teinte Sumptuous burgundy. Ce blush est superbe, quand je l'ai vu j'ai pensé qu'il etait pas mal foncé. Mais il est parfait!!

I also bought the Adjustable blush in 04 Sumptuous burgundy. This blush is wonderful, when I saw it I thought that it was very dark. But it's perfect !!



Puis j'ai acheté un double eyeliner, le double Glam Eyeliner avec deux tons. Un liner est un violet foncé et l'autre est un noir foncé. Ce double Liner est vraiment bien et vraiment bien pigmenté.

Then I bought a double eyeliner, The Double Glam Eyeliner with two shades. One liner is a dark purple and the other one is a dark black. This double liner is very good, with a lot of pigments.




Je suis également allé dans un grand magasin Zara et j'ai trouvé une tres jolie petite blouse bleue foncée.

I also went to a big Zara store and I found a pretty blouse in a dark blue color.



Thank you for reading!!
See you soon !
Xoxo

12 commentaires:

  1. Hi! Lovely things... I know KIKO very well ;o). Xoxo V.V.

    RépondreSupprimer
  2. Oh those blushes are so beautiful! Maybe you could post make up looks using them and the double eyeliner too. :]

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Yes!! I'm gonna do a make-up with it!! Xoxo!!

      Supprimer
  3. J`adore l`eyeliner*-* il pigmente vraiment bien!
    bisou!!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. oui il pigmente super bien j'en suis très contente!Xoxo!!

      Supprimer
  4. Hello dear. Your blog is wonderful. I'm following you, follow me too? http://umjeitotaoeudeser.blogspot.com kiss.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much!! I'm gonna follow you !Xoxo!

      Supprimer
  5. ah everytime you post your kiko goodies, i drool! lol
    love the black top.
    nice haul :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. LOL!! That's right KIKO is a very good make-up brand!
      Thank you my dear Lena!<3Xoxo

      Supprimer
  6. Wow! The powder & the blush are beautiful!! The eyeliner looks amazing too! Very awesome haul<3 xx

    RépondreSupprimer