mardi 31 janvier 2012

Sales ~part 4~



Hi gals!!

Comment allez-vous??
J'espere que tout va bien pour vous !!
Je suis un peu a la bourre en ce moment, j'ai pas mal de choses a faire et c'est un peu hard !!
Voila la nouvelle partie des achats que j'ai effectué durant les soldes et je pense que je n'ai pas fini.
Cet article est seulement sur les palettes que j'ai acheté. J'en ai trouvé pas mal et j'ai eu pas mal de chance, ma carte de credit moins.

How are you doing??
I hope everything is ok for you!!
In this time I'm late, I have a lot of things to do and it's a little bite hard !!
That's the new part of the stuff that I did during sales and I think that I don't finish.
This part it's only about palettes that I bought. I found some and I had a lot of chance, my credit card less.




Giorgio Armani Eyes to Kill

Yves Saint Laurent Pure Chromatics N*1



Too Faced Glamour to go



Too Faced, Smoky Eye 





Too Faced, Eye Love



Make-up For Ever, Kit Wild & Chic




Je n'ai pas encore testé tout ça, mais je vous dit ce que j'en pense des que c'est fait !!
I don't try all yet, but I'm gonna tell you what I'm thinking after!!

See you soon
Thank you for reading!!
Xoxo


8 commentaires:

  1. oh you got so many of goodies!
    love that cute coin purse. ;)

    RépondreSupprimer
  2. Thanks!! Yes I found so many things!!
    I'm happy and I want to try everything so quickly ^^

    RépondreSupprimer
  3. J'adore les couleurs de Too Faced ! Rien qu'en regardant les images, j'aurais cru à Urban Decay ! Huhu. Vivement la page 5/5 je suis trop curieuse. Gros Bisous ma choute <3 trop contente de te revoir.

    RépondreSupprimer
  4. Merci ma cherie <3<3!! Je suis en preparation de la 5eme partie et aussi de reviews des palettes avec swatches... ^^

    RépondreSupprimer
  5. I love Too Faced <3 :)

    RépondreSupprimer
  6. the palettes are to die for!!! love the packaging~

    ♡ whimsicalityindisguise.blogspot.com

    ***join my International Kawaii Sanrio 100 Followers Giveaway! (17 pretty items to be won~)

    RépondreSupprimer
  7. WHAA!!! Your blog is so cute !!

    Thank you for your giveaway, I'm gonna join it ^^

    RépondreSupprimer