mardi 8 novembre 2011

My octobers favorites

Hello girls!!

Voici un petit article pour vous montrer,mes favoris du mois.J'ai eu pas mal de coup de coeur ce mois-ci
Alors rien de bien interessant, pas mal de cosmetiques et de produits de beauté. Je ne vous montre pas les produits qui sont tout les mois dans mes favoris comme le fix + de MAC, le Dior Show...
J'ai ressorti des produits que je n'avais pas utilisés depuis pas mal de temps et que j'avais oublié

A little update to show you my monthly favorites. I fell in love with a lot of things this month.
It's not realy interesting, too much of cosmetics and beauty stuff. I don't show you the products that I put every time in my favorites like the MAC's Fix+, Dior's mascara ...
I found some products that I didn't use for a long time and that I forget 


☆Unexpected Rosy Taupe Kiko's palette


☆Yes to Carrots Body butter


☆Dior Addict N*220 Nail Polish


☆OPI Lucerne Tainly Look Marvelious Nail Polish





☆ Brand News skates & Lucerne Tainly Look Marvelious Nail polishes   
(They are the same color )

☆Dior Detectives Chic Palette


☆ Herôme Natural Nail Withener 


☆ Thierry Mugler Poudre d'Ange  


Je suis également allé au restaurant avec des amis et j'ai vraiment adorée cette soirée puis il faut dire que j'ai bien mangé .

Also I went to the restaurant with some friends and I loved this moment then I need to say that I ate very well


Merci pour me lire !!
Thank you for reading !!


See you

Xoxo

5 commentaires:

  1. I love that OPI polish, so sparkly!

    RépondreSupprimer
  2. Nice favs! : D I like the food pic.. Lol!

    RépondreSupprimer
  3. Love the OPI Nail polish and Dior Chic Palette ^^

    And the food looks yummy =X

    RépondreSupprimer
  4. oh moeri, stoping showing me that gorgeous kiko quad. it's the nicese looking taupe neutral eyeshadow quad that i've seen in a while. i wish i could get this here in the u.s.

    RépondreSupprimer
  5. Anni--> thank you!

    Nana--> Thank you! yes that was so yummy

    q0q0--> Thank you! The Dior Chic Palette is a little bit old ^^

    Lena --> Sorry my dear >_<!!

    RépondreSupprimer